INFO EN LOCATIE

Datum en locatie

De 34e StandbyDag vindt plaats op zaterdag 6 november 2021  in het Spant! in Bussum.

Coronaproof StandbyDag

De veiligheid van onze deelnemers staat voorop. Wij volgen de actuele richtlijnen van het RIVM en het Kabinet. Als we niet fysiek bij elkaar kunnen komen, dan zorgen wij voor een passende digitale oplossing of alternatieve datum. Meer informatie over de maatregelen vindt u hier.

Voor wie?

De StandbyDag is bestemd voor de tandarts-, preventie- en orthodontieassistent, balie-assistent, officemanager, mondhygiënist, docent opleiding tandartsassistent, onderwijsinstructeur en receptioniste.

Tarieven

  • 155,- per persoon (excl. btw) - regulier tarief

    Deze kosten zijn exclusief btw, maar inclusief complete catering met Piazza d'Oro koffie, Pickwick Slow Tea, verse jus d'orange, American cookies en gebak, uitgebreide lunch en vers fruit.
    Direct na inschrijving voor de StandbyDag ontvang je een factuur.

    Inschrijven

    Je kunt je inschrijven door onderstaande button aan te klikken. Na inschrijving ontvang je een bevestiging en separaat een factuur.

    Studiebelasting

    De StandbyDag staat gelijk aan een studiebelasting van 4 uur.

    Contact 

    Je vraag over

    Stel je per e-mail aan

    Of per telefoon

    Deelnemersregistratie /
    Facturatie

    Connie Willemse

    Miranda Looijen

    030 – 638 36 38

    Organisatie algemeen / Sponsoring

    Henriëtte Boven

    Manouk Mens

    030 – 638 38 21

    030 – 638 36 39

    Sponsoring

    Joyce van der Burg

    010 – 742 10 20

    Marketing / Communicatie

    Christa van Wijk

    030 – 638 38 67

    Annuleren

    Jouw inschrijving is alleen schriftelijk te annuleren. Annuleer je tot vier weken voor aanvang van het event, dan brengen wij 50,- per persoon (incl. btw) aan administratiekosten in rekening.
    Meld je je binnen vier weken voor aanvang af? Dan zijn we helaas genoodzaakt het volledige inschrijfbedrag te berekenen. Overigens kan je bij verhindering ook een vervanger van jouw inschrijving gebruik laten maken.